ساخت سرور ماینکرافت
نوشته شده توسط : محمد

 

minecraft

برای شروع ابتدا به این آدرس برید.

https://server.pro/

حالا ثبت نام کنید.

بعد از اینکه ثبت نام کریدید و کارهای دیگه.

حالا وارد شوید - یا لوگین کنید.

 

برروی "GetYourServerNow" کلیک کنید.

حالا با همچین صفحه ای روبه رو می شوید.

بر روی گزینه ی "minecraft" یعنی سمت چپ کلیک کنید.

سپس به این صفحه می روید.

 

در قسمت "choose hostname" اون کادر پایین آدرس سرورتون رو وارد کنید.

مثال : mastercraft.mymcserver.org

البته می تونید اون قسمت آخرش رو هم خودتون انتخاب کنید.

حالا منطقه تون رو می تونید انتخاب کنید.

من از گزینه "Europe" یعنی اروپا استفاده می کنم.

خب حالا نوع سرورتون رو انتخاب کنید.

من از craftbukkit استفاده می کنم.

چون عمومی تر است.

اگه یه سرور کوچیک می خواین راه بندازین از vanilla استفاده کنید.

نسخه ورژن هم هرچی دلتون خواست باشه.

فقط زیادی قدیمی نباشه.

من خودم 1.12.1 استفاده می کنم.

----------------------------------------------------

در قسمت پایین یعنی "select memory" میزان حجم سرور را انخاب کنید که 0.5 گیگ است.

--------------------------------------------------

سپس "select cycle" را روی hourly انتخاب کنید.

-----------------------------------------------

سپس در آخرین قسمت روی گزینه "create server" کلیک کنید.

-----------------------------------

صبر کنید تا به طور کامل سرور ساخته شود.

 

تمام شما موفق شدید .

شما سرور ماین کرافت ساختید.

 

اما این سرور یه محدودیت هایی هم داره.

مثلا نمی شه بیشتر از 12 نفر داخل سرور باشن.

یا هر ساعت باید روی یه گزینه "renew" کلیک کنی تا سرورت قطع نشه.

 

قسمت بعدی درباره مدیریت این سرور توضیح میدم.




:: برچسب‌ها: ساخت سرور ,
:: بازدید از این مطلب : 2432
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 شهريور 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: